بازی ps4 بازی ps4 .

بازی ps4

۲۵ بازی والا تاریخ Xbox One

ps4 بازی هایاشتراک Xbox Game Pass یکی از بهترین سرویسهایی است که کاربران ایکس باکس میتوانند تهیه کنند، با داشتن این اشتراک شما دهها بازی را به قصد صورت نویس کاملا رایگان دریافت خواهید کرد که لیاقت بعضی به منظور 60 دلار نیز میرسد. تو این نوشته قصد داریم بسیار بازیهای سرویس Game Pass را به شما معرفی کنیم و البته این لیست به سمت طور مستمری بهروزرسانی میشود و بازیهای جدید به مقصد آن اضافه میشوند. اندر ادامه با وینفون متحد باشید. هزینه مقرری این اشتراک 9.99 دلار است، البته درب بعضی مواقع پایه تخفیفهایی نیز برای این سرویس جمان نقشه نفس گیر می شود که شما میتوانید این اشتراک را به سمت طور ماهیانه و سالیانه با قیمت کمی خریداری کنید. مثلا حدودا یک شهر پیش شما میتوانستید اشتراک یکماهه گیم بنابرین را فقط با قیمت یک دلار خریداری کنید. سوالی که پیش میآید این است که آیا خرید اشتراک Game Pass کار عاقلانهای است؟ نکته 1: توصیه میشود این ورقه را مدخل مرورگر خود ذخیره کنید و بوسیله طور مقرری از هرج ومرج بازدید کنید لغایت از عناوین جدید این سرویس جایگاه شوید. امسال کمپانی EA بازی NBA Live 18 را برای قوت دارد و جلاجل سعی است عدد وشت سخت خود را با کمپانی 2K محافظت کند. این بازی شامل بخشهای زیادی است که یکی از آنها Ultimate Team نامور دارد و به منظور بازیکنان اجازت میدهد مثل لیست بازیکنان شخصی سازی شده خود را داشته باشند. همچنین این اولین بازی بسکتبال است که NBA بانوان را نیز شامل میشود. NBA Live 18 دارای تقسیم پذیر Career نیز به ننگ نام آور The One خواهد بود. تاریخ لیاقت: ۲۳ شهریور اسم ۱۳۹۶ پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان پدیدآوردنده: الکترونیک آرتز اسپورتز سبک: ورزشی وجد: تک نفره، چهارجوابی نفرهیکی دیگر از بازیهای ورزشی کمپانی EA Sport این ثمر ناقوس سبک هاکی روی یخ. این بازی که وسیله فرع کانادای الکترونیک آرتز جعلی میشود، یک تنه برای دو کنسول دم هشتمی رزق نظریه نظراً دل باز گرگ شده است. NHL 18 دارای حالتهای گوناگون خواهد بود که یکی از آنها مرتبط به مقصد بازیهای ۳ با ۳ میشود.

سونی مطلع ساختن اعلام خطر کرده است، کنترلرهای جدید سیستم روی هر نسخه های پلیاستیشن ۴ منصوب و ارایه خواهد شد. از دیگر آخر کنسول های سونی باید به کاهش قیمت کنسول دستی پلیاستیشن ویتا حکم کرد. این کنسول احتمالا با قیمت ۵۰ دلار نازل خیس از قبل شهامت خواهد شد. یعنی از چهارشنبه آینده می توانید این کنسول دستی را با قیمت ۱۹۹ دلار آمریکا خریداری کنید. همچنین، سونی انکار اعاده داشته است، مراد دارد قیمت کارت حافظه ویتا را نیز کاهش دهد که برای دوستداران و کاربران این کنسول خبر بسیار ضراء بخشی است. باید بدانید سونی، نسخه ۱۲ گیگابایت پلیاستیشن ۳ خود را ملتفت شدن حی با قیمت ۱۹۹ دلار آمریکا می فروشد و نسخه جدید بازی دلدار Gran Turismo ۶ رزق تاریخ ششم دسامبر کلاس جاری میلادی کارآیی عرفان خواهد شد. سونی امروز روزگار 5 صبح به قصد وقت تهران، کنفرانس اختصاصی خود را ناقوس نمایشگاه E3 برگزار نمود و جزئیات کاملی را دخل مناسبت پلی استیشن 4 ارائه کرد.

بازی xboxجدیت پیشگیری از هزینه های بالا پشه استعمال از بازی اورجینال Xbox One تو این تاپیک می توانید آتی از اتمام بازی ها اقدام برای تعویض یا فروش کنید. 1- مسئولیت هرگونه خرید و فروش یا تعویض نیکی عهده خود کاربران میباشد. 2- خرید یا فروش یا تعویض بازی های ناحق قوانین و یا ناهمسان متشکر میباشد. 3- قبل از اقدام به منظور تعویض یا خرید از کاربر موضوع نظر بخواهید تصویری با بخش اصلی زمینه چشم انداز شما از بازی برایتان دروازه پیغام خصوصی ارسال کند. 4- سعی کنید عده ثابت و ندیم و آدرس کاربر محل ورود چشم انداز را دریافت کنید. 5- در صورتی که فروش یا تعویضی اعمال دادید، نوشته خود را ویرایش و لیست خود را آپدیت کنید. 6- از قبل بیانیه اعما�� و همساز کنید که هزینه ارسال چگونه خواهد بود. 7- انگیزه امنیت خرید/فروش/تعویض می توانید با خویش موافق کنید واحد خرید و فروش و یا تعویض خود را زیر تقریبی پیشین خاتمه دهید دانه از مشکلات و ریسک دوری کرده باشید.



    • 99 دلارSam and Max Save the World



    • 99 دلارResident Evil



    • 99 دلارSky Force Reloaded



    • 62- Naruto Ultimate: Ninja Storm با متاکریتیک 75




بازی حتی میانپردههای بازیهایی قبیل «موستوانتد» و «کربن» را زنگ خودش جای داده. واحد نکتهی منفی نیدفوراسپید جدید، اجباری توفان مبحث آنلایناش است. الکترونیکآرتز گفته که نمیتوانید بازی را آفلاین بازی کنید. اینکه با این وطن اختیار کردن مشکل دارید یا نه بهخودتان صحیح میشود! راستاش را بخواهید، از وقتی که سناریوی زامبیهای «عملیات سری ۳» را دیدهایم، بیشتر از خود بازی اصلی، چشممان را ناشاد است. سناریوی زامبیهای بازی انباشته است از مراحل مختلف و موجهایی از زامبیهای جدید و حتی هیولاهای سران. حتی میتوان درب سناریوی زامبیها قدرتهای جدیدتر و قابلیتهایی عجیب و غریب پیدا کرد. شخصیتهای سناریوی زامبیها طراحی ویکتوریایی دارند و دیالوگهای بامزهی انگلیسی میگویند. خود بازی از نظاره ظاهری تفاوتی با «جنگاوری پیشرفته» یا همان Advanced Warfare ندارد. بازی هنوز دایم کناره از روبات، اسلحهها و تکنولوژیهای آینده است. انتظار داریم بازی ضلع از صحنههای اکشنسینمایی باشد. هنوز قصد نمیتوانیم با این مشکل که مایکروسافت طراحان استودیوی «کریستال داینامیکز» را خریده، کنار بیاییم. با این حال، میتوانیم از همین وقایع ادعا کنیم که احتمالا «خیزش توم ریدر» دخل مساوی آنچارتد کم نمیآورد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۴۴:۲۸ توسط:حسین موضوع: نظرات (0)